Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013






«Όταν γελάς, 
διακινδυνεύεις να περαστεις για ηλίθιος»
Και λοιπόν; 
Εγώ το γλεντάω αφάνταστα,
 ενώ χιλιάδες γνωστικοί πεθαίνουν από ανία.
«Όταν κλαις, 
κινδυνεύεις να περαστείς για συναισθηματικός»
Δε φοβάμαι να κλάψω. 
Κλαίω συχνά. 
Κλαίω από χαρά , από απελπισία. 
Κλαίω όταν βλέπω ευτυχισμένους ανθρώπους. 
Κλαίω όταν βλέπω ανθρώπους που αγαπιούνται.
 Δε με νοιάζει μήπως φανώ συναισθηματικός. 
Δεν πειράζει.
 Μ’ αρέσει. 
Μου καθαρίζει τα μάτια..

~Λεο Μπουσκαλια 
Να ζεις , ν αγαπάς και να μαθαίνεις


4 σχόλια:

  1. Καλημέρα Εύη! μου αρέσει όπως τα λέει ο Μπουσκάλια!...κι`έχω διαβάσει αρκετά βιβλία του...δεν θα ξεχάσω όμως πόσο είχα σοκαριστεί όταν έμαθα για το τέλος του...δεν μπορούσα να το καταλάβω, πως αυτός ο άνθρωπος το έκανε αυτό...
    Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλως σε βρίσκω Εύη μου!Επισκεπτομαι πρωτη φορα το blog σου και μου θυμιζει τα νεανικα μου χρονια, όπου τα λευκωματα μας και τα τετραδια ηταν γεματα απο φρασεις που ηταν γεματες απο συμπυκνωμενα νοηματα. Εγω ακομη το κανω γιατι με βοηθανε να μην ξεχναω τις αρχες μου μεσα στη ρουτινα της καθημερινοτητας.καλη συνεχεια! Θα χαρω να τα λεμε!Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. geia σας κοριτσια....!!!..

    Δεν γνωριζα για το τελος του Μπουσκαλια..Χρυσουλα...αλλα φανταζομαι.....και ειναι κριμα....!!!

    Αρετη μου.. σ ευχαριστω για την επισκεψη......κι εμενα μου αρεσουν αυτα....τα "σοφα¨"...γιατι...ειναι..τοσο αληθινα.....!!!!...φιλια.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή