Σάββατο, 19 Μαΐου 2012




Δεν αγαπούν 

αυτοί που δε δείχνουν την αγάπη τους.



ΣΑΙΞΠΗΡ

2 σχόλια:

  1. Kαι εκείνοι που στην έδειξαν
    και ξαφνικά βρήκαν καινούργιο
    παιχνιδάκι να παίξουν?
    μήπως μπορεί να το εξηγήσει κάποιο
    τσιτάτο αυτό?
    πως μπορεί κάποιος να φεύγει και να μη
    μαθαίνει ούτε αν ζεις πια?
    είναι η μόνη τελικά απορία που έχω!

    σε φιλώ Evaki μου
    καλό σου Σαββατοκύριακο...

    υγ. το έχω προσέξει πως η σελίδα σου
    μου πετά άσχετες σελίδες μέχρι να σου γράψω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό...να σου πετάει άλλες σελίδες. Περίεργο..!!!

    Όσο για το σχόλιο σου, έτσι είναι όπως τα λες. Οι περισσότεροι άνθρωποι αγαπούν αποκλειστικά και μόνο τον εαυτό τους. Είναι ερωτευμένοι με την εικόνα... τους και κυρίως οι άντρες που έχουν μεγαλώσει με τη θεωρία ότι "είμαι κυνηγός" και όλα επιτρέπονται. Εκεί έγκειται και η συλλογή παιχνιδιών. Τελικά όμως... " δυστυχώς" δεν αγαπάνε πραγματικά ούτε τον ίδιο τους τον εαυτό και βρίσκονται συνεχώς σε ένα αδιάκοπο κυνήγι επιβεβαίωσης. Πολύ ψυχοφθόρο.....Τους λυπάμαι.......
    Το ότι ρίχνουν μαύρη πέτρα πίσω τους είναι αλήθεια... γιατί καλοπερνούν!!!..... Όταν όμως αρχίσουν οι γκρίνιες με το καινούριο παιχνιδάκι τους να είσαι σίγουρη ότι αναπολούν το παλιό αλλά δεν έχουν την τόλμη να το αναζητήσουν γιατί φοβούνται την απόρριψη....Καλο Σαβ/κυριακο Λεβινα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή