Δευτέρα, 16 Απριλίου 2012




"ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ"

4 σχόλια:

  1. Aληθώς Ανέστη!
    Ελπίζω να πέρασες καλά Ευάκι μου
    αυτές τις ημέρες,
    τα φιλιά μου και καλό σου βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεκουραστηκα...και ακομα...εχω αδεια...οποτε.....ολα καλα....!!! το ιδιο...ευχομαι και για σενα!!!! φιλακια...!!!!!!!!!♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα....@Evi
    Πρωτη φορα στο blog σου ωραια ειναι εδω μεσα...!!! ... δεν θα ηθελα να φανω αδιακριτος αρχιζοντας με μια παρατηρηση...!!!
    Να με συνχωρεις προκαταβολικα !!! Ισως δεν γνωριζεις , αλλα η εικονα ειναι συμβολο. Δηλαδη εμπεριεχει συμβολισμους. Αυτο ισχυει σε ολη την τεχνη γενικοτερα. Τωρα εδω εχουμε ενα θεμα. Η φωτο που εχεις διαλεξει....δειχνει τον αντικατοπτρισμο του Χριστου στο νερο....!!! Ωραιο...! Αλλα εδω εγκειται το θεμα του συμβολισμου (θεολογικη ερμινεια κτλ)!!!Οχι , δεν ειμαι κανενας κολλημενος χριστιανολατρης παρα το επαγγελμα που ασκω...μια πληροφορια σου δινω μονο. !!!!Η οποιαδηποτε απεικονιση του προσωπου του Χριστου αναποδα γινετε τις περισσοτερες φορες σκοπιμα κι ας ειναι το αποτελεσμα , οπως εδω ζωγραφικο με αντανακλασεις και χρωματικα κολπα....!!! Κρεμας εσυ αναποδα μια εικονα ??? Καπως ετσι δες το !!!
    Αν και υπαρχει πολυ νερο στ αυλακι σ αυτην την παρατηριση που σου κανω...... και πριν θεωρηθω γραφικος... σταματαω εδω....!!!Συγνωμη και παλι που ηρθα... και παρατηρω, οφειλα να σε ενημερωσω.

    την καλημερα μου και keep blogging Evi !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. .....οκ.....καταλαβα το σκεπτικο σου και αλλαζω τη φωτο.....και συμφωνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή