Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

Ήρθες εψές, Πουλόπουλος Γιάννης

 Ήρθες εψές

                             


..(Ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι καταφερα να κανω τα πρωτα μου βηματα στην παραγωγη video στο you tube)...Σας το αφιερωνω....!!!!


      ♥¸.•´♥…♥➷♥¸.•´♥ 



Ήρθες εψές στον ύπνο μου 


και μου ψιθύρισες


πως απ' τα ξένα μάνα μου δεν ξαναγύρισες....


Τρέχω ο καλός να σε δεχτώ


 μπρος στ' ακρογιάλι σου 

Να γείρω όπως κι έναν καιρό μες στην αγκάλη σου 



Μα βρίσκω ολέρμο το γιαλό 


κι έρμα τα κύματα
και παίρνω το δρομί και πάω κοντά στα μνήματα

Ήρθες εψές στον ύπνο μου 


και μου ψιθύρισες 

πως απ' τα ξένα μάνα μου δεν ξαναγύρισες 



♥¸.•´♥
…♥➷♥¸.•´♥

2 σχόλια:

  1. Μπράβο κοριτσάκι μου
    να δεις που δεν είναι δύσκολο, αν στρωθείς θα κάνεις θαύματα !
    Η αλήθεια είναι πως η καινούργια έκδοση του youtube πολύ με χάλασε και δεν καταλαβαίνω
    και το νόημα των αλλαγών που έκαναν!!

    φιλάκια EVI μου
    και στα επόμενα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια....Λεβινα μου.!!!!...Ομορφο Σαβ/κυριακο να εχεις.....!!!!!!!φιλακια...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή