Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012





Γιατί ο κόσμος δε χτίζεται με μισές αγάπες..
            Αγάπη.. μεγάλη λέξη.. τόσο συνηθισμένη από μικρούς και μεγάλους.. απροσδιόριστη έννοια.. δυσεύρετη αγάπη.. τι άραγε να σημαίνει πραγματικά..; 

          Αγάπη σημαίνει αλήθεια, πίστη και θυσία. 

Αγαπώ θα πει νοιάζομαι για κάποιον, ανησυχώ για κάποιον, αναζητώ κάποιον και ταυτόχρονα τον εαυτό μου μέσα στα μάτια του.
 Αγαπώ, δηλαδή ανέχομαι, συγχωρώ, προσπερνώ και παραβλέπω, μετανοώ.                     Προσπαθώ να κάνω τον άλλο να νιώσει χαρά, ευτυχία, ασφάλεια.. γίνομαι παράθυρο ελπίδας γι'αυτόν. Παρηγορώ και στέκομαι, μοιράζομαι χαρές και λύπες, προβλήματα, γεγονότα, οτιδήποτε.
         Γίνομαι ένα, θα πει αγαπώ.. εισχωρώ στη ζωή κάποιου και την ομορφαίνω δίχως κάποιο συμφέρον, δίχως κακό σκοπό. Σχίζω την απόσταση και αρπάζω κάθε ευκαιρία να βρεθώ κοντά στον άνθρωπό μου, νιώθοντας παράλληλα τον άλλο κοντά μου κάθε στιγμή.
         Αφιερώνω όμορφους στίχους , μουσικά κομμάτια που μέσα τους κρύβονται συμβολικές στιγμές, φτιάχνω ζωγραφιές σαν μικρό παιδί.. εικόνες όμορφες που σημαίνουν πολλά. Εκφράζω την αγάπη μου με εκπλήξεις, με κάθε μέσο, γιατί "αγαπώ" σημαίνει πάνω από όλα "κάνω χαρούμενο".
         Δίνομαι στην αγάπη χωρίς δισταγμούς, ντροπή.. δρω αυθόρμητα χωρίς προμελέτη και σκέψη, γιατί καθώς θα κατορθώσω να βρω τον άνθρωπό μου, δε θα με νοιάζει τίποτα.. δε θα νιώθω ανασφάλεια, θα είμαστε ο ένας για τον άλλο χωρίς την παρέμβαση κανενός.
          Τίποτα δεν είναι αδύνατο στην αγάπη.
        Αγαπώ τον άλλο γιαυτό που είναι, όχι γιαυτό που θέλω να είναι. Κανείς δεν είναι τέλειος και αψεγάδιαστος, αλλά η δύναμη της αγάπης, έχει την ικανότητα να αναιρεί και να παραβλέπει λάθη και ψέμματα, καθώς υπάρχει αμοιβαία ανεκτικότητα χωρίς να καταλήγει σε εκμετάλλευση φυσικά.
        Με την αγάπη ξεπερνάς τον εαυτό σου, τα όριά σου. Τα δίνεις όλα για τον άλλο χωρίς να αναμένεις ανταπόκριση
           Αυτό όμως μπορεί να καταλήξει σε μονόπλευρη αγάπη, όπου αυτός που πραγματικά αγαπά πληγώνεται γιατί δίνει πολλά.. πολλά περισσότερα από όσα "πρέπει".. τα πάντα, ενώ ο άλλος είτε φοβάται να πιστέψει στην αγάπη, είτε δεν ένιωσε ποτέ αγάπη και δεν άντεξε, φεύγοντας και αφήνοντας τον άνθρωπο με αισθήματα, μόνο του.. πατημένο σαν κουρελιασμένο χαλί.. κλεισμένο μέσα στον εαυτό του
Ο κόσμος δεν χτίζεται όμως με μισές αγάπες.. γιαυτό έχει ξεπέσει έτσι ο άνθρωπος.





2 σχόλια:

  1. Τίποτα δεν είναι αδύνατο στην αγάπη

    θα κρατήσω μόνο αυτό Evi μου, γιατί νομίζω πως αυτή η φράση σου τα περιέχει όλα και λυπάμαι που βλέπω ανθρώπους που λένε σ αγαπώ να σταματάνε σε αυτό το αδύνατο!!! αδύνατον τώρα δεν μπορώ , σ αγαπώ !!! αδύνατον να το κάνουμε αυτό αγάπη μου!!! αδύνατον να έρθω , δεν έχω χρόνο, σ αγαπώ!!!
    μπαίνει το σ αγαπώ στο τέλος και δίνει παρηγοριά και ψευδαισθήσεις....δυστυχώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..ετσι ειναι Λεβινα....μου....κι οπως λεει και το τραγουδι.....η αγαπη...τι δυσκολο πραγμα....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή