Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012




Με ρώτησες πώς έγινα τρελός. 

Να πώς:


Μιαν αυγή, καιρό πολύ πριν γεννηθούνε άμετροι θεοί,


 ξύπνησα από ένα λήθαργο κι είδα πως μου είχαν 

κλέψει όλες τις μάσκες μου -τις εφτά μάσκες που είχα

 δημιουργήσει κι είχα φορέσει σ' εφτά ζωές..
.
Έτρεξα τότε ακάλυπτος στους 

κοσμοπλημμυρισμένους δρόμους φωνάζοντας: 

"Κλέφτες, κλέφτες, καταραμένοι κλέφτες!"


Πολλοί άντρες και γυναίκες με περιγέλασαν, κι άλλοι 


έτρεξαν φοβισμένοι στα σπίτια τους.


Σαν έφτασα στην αγορά, ένας νέος πάνω από μια 


στέγη φώναξε:


"Είναι τρελός!".



Σήκωσα το κεφάλι για να τον δω.


 Τότε, για πρώτη

φορά, ο ήλιος φίλησε το γυμνό πρόσωπό μου και η

 ψυχή μου γέμισε αγάπη για τον ήλιο,

 κι απ΄τη στιγμή εκείνη δεν ήθελα πια τις μάσκες μου.

 Και εκστασιασμένος φώναξα: 


" Ευλογημένοι, ευλογημένοι εκείνοι που έκλεψαν τις


 μάσκες μου!"



Έτσι έγινα τρελός.

Χαλίλ Γκιμπράν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου