Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011



Αληθινή αγάπη είναι να είμαι μαζί σου όταν γελάς και όταν κλαίς.
Αληθινή αγάπη είναι να μοιράζομαι τις χαρές της ζωής και να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες της μαζί σου.
Αληθινή αγάπη είναι να είμαι παρών σε κάθε στιγμή και να υποστηρίζω κάθε κίνησή σου.
Αληθινή αγάπη είναι να λέμε ειλικρινά τις σκέψεις μας ο ένας στον άλλο.
Αληθινή αγάπη είναι οπουδήποτε κι αν είμαστε στον κόσμο, οτιδήποτε κι αν μας συμβεί, να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο.
Αληθινή αγάπη είναι η ήττα του «εγώ» και η επικράτηση του «εμείς».

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Evi, σου στέλνω κάτι που διάβασα και μου άρεσε πολύ είναι ο ορισμός της αγάπης έτσι όπως την βλέπουν τα μικρά παιδιά .... ελπίζω να σου αρέσει :-)

    «Τι είναι αγάπη;» Ρωτήστε λοιπόν ένα παιδί να σας πει !

    Τόνια , 6 ετών
    «Όταν η γιαγιά είχε αρθρίτιδα, δεν μπορούσε να βάψει τα νύχια των ποδιών της γιατί δεν μπορούσε να σκύψει . Έτσι της τα έβαφε ο παππούς μου, παρότι κι αυτός είχε αρθρίτιδα στα χέρια του

    Ρεββέκα , 8 ετών
    «Όταν κάποιος σε αγαπά , ο τρόπος που προφέρει το όνομά σου είναι διαφορετικός . Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του»

    Κάρολος , 5 ετών
    «Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του»

    Χριστίνα , 6 ετών
    «Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη»

    Λευτέρης , 4 ετών
    «Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε»

    Δανιήλ , 7 ετών
    «Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα . Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις να είσαι συνέχεια μαζί με τον άλλον και να μιλάτε . Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν . Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία»

    Αιμιλία , 8 ετών
    «Η αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα . Αν σταματήσεις το άνοιγμα … θ ακούσεις την αγάπη»

    Πάνος , 7 ετών
    «Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα πρέπει να ξεκινήσεις από έναν … φίλο που δεν χωνεύεις»

    Τζένη , 8 ετών
    «Αγάπη είναι όταν λες σ ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του , κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα»

    Θωμάς ,7 ετών
    «Κατά τη διάρκεια μια σχολικής εκδήλωσης και πριν παίξω πιάνο , μ’ έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή . Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας . Ήταν ο μόνος που το έκανε αυτό . Τότε μου πέρασε ο φόβος»

    Μαρία , 8 ετών
    «Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ απ’ όλους . Κανένας άλλος δεν έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο»

    Κλαίρη , 6 ετών
    «Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στον μπαμπά το καλύτερο κομμάτι από το φαγητό»

    Χρίστος , 7 ετών
    «Η αγάπη είναι … το σκυλάκι μου , που μου γλύφει το πρόσωπο ακόμη κι όταν το αφήνω μόνο του όλη μέρα»

    Κατερίνα , 7 ετών
    «Αγάπη είναι όταν η μαμά βλέπει τον μπαμπά στην τουαλέτα και δεν σιχαίνεται»

    Αλεξάνδρα , 4 ετών
    «όταν αγαπάς κάποιον , οι βλεφαρίδες σου ανοιγοκλείνουν και βγάζουν αστεράκια»
    http://sxeseis.gr/viewthread.php?tid=14176

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα Δημητρα ......
    "τελεια" τα μωρα μου.......εδωσαν "πρωτες" απαντησεις.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «Αληθινή αγάπη είναι η ήττα του «εγώ» και η επικράτηση του «εμείς».
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τυχερος οποιος μπορει αληθινα ν αγαπησειΕβη ....ετσι θα μπορει να κοιμαται με μια προσευχη για την αγαπη που εχει στην καρδια του και μ εναν υμνο δοξαστικο στα χειλη του.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα Θεοδοσια και Χριστινα.......φιλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή