Κυριακή, 28 Νοεμβρίου 2010

Μερικές φορές......

Μερικες φορες θα ευχομουν να μην καταλαβαινα τιποτα......
να ζουσα στον κοσμο μου....θα ημουν πραγματικα ευτυχισμενη.......!!!!

Λενε πως το να βλεπεις τα πραγματα οπως εχουν στην πραγματικοτητα ..ειναι καλο...γιατι κανεις δεν μπορει να σου πουλησει κουρέλια για μεταξωτές κορδέλες........
Τι σημασια εχει όμως;
Σε προστατευει απο το ψεμα;

Απο απατηλα ονειρα;
Απο πλάνες της φαντασιας ;
Και τι εγινε;
Ο πόνος ειναι ο ίδιος.....ειτε  ανακαλυπτεις την αληθεια  μονος σου ειτε οχι....
Πιο  πολυ ομως   ποναει .... οταν προσπαθουν να σε πεισουν για το αντιθετο.....και γνωριζεις την αληθεια.......
μπορει ο ηλιος να βγαινει απο τη Δυση;


2 σχόλια:

  1. στο παρελθον μου ειχαν πει πως ζουσα με παρωπιδες κ δεν εβλεπα γυρω μου τα οσα συνεβαιναν! ζουσα σε φανταστικο κοσμο!
    εγω απαντησα απλα: μην μου τραβατε τις παρωπιδες αν δεν εχετε να μου δειξετε κατι καλυτερο!
    ο ηλιος δεν βγαινει απο τη Δυση ....εγω ομως εχω φαντασια κ βλεπω παντου ανατολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. .....μ' αρεσει που σκεφτεσαι τοσο θετικα...και αισιοδοξα.... ειναι καλυτερα να ζεις στον κοσμο που εσυ θελεις παρα σ' αυτον που θελουν οι άλλοι.......τουλαχιστον εκει επιλεγεις εσυ.....τα θελω σου....και κανενας δε μπορει να το χαλασει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή